Direktlänk till inlägg 15 april 2011

Bloggz

Av Elin (; - 15 april 2011 17:57

Tjenixen ! Ja som ni har märkt så har jag haft en ''Bloggpaus'' men jag ska bli bättre nu ! Ja det är gött för det är lov nästa vecka, tummen upp ! Idag jobbade vi inte så mycket, vi hade ägg-piking, ''påskmatte'' och så målade vi påskteckningar. Jag spydde nästan vid ägg.pikingen, hela klassrummet luktade äggfis! USCH ! Men vi öppna ett fönster. Mhm igår satt jag o lyssna på samma låt i en timme xD Owl city - Vanilla twilght, så himla underbar, finaste låten evah ! SKa till stallet med bästaste Wilma i morgon, käpphäst hoppning o påskpyssel, kommer äga ! xD Ska beställa en pizza eller nått om en stund.. Carl e på fotbolls läger så jag kan inte va me han i kväll :(( Aja hörs imorgon bloggen ! :D



Owl bästaste city .<3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin (; - 24 mars 2011 17:51

Shu bree ! Jag ville bara skriva lite kort om dagen :D : Var just inne på FB o lite annat ska strax dratill stallet, ska rida Troja <33 Vi red barbacka förra veckan o det var underbart :D Stackars Wilmisen som var sjuuk :(( Sitter o läser KP boken...

Av Elin (; - 23 mars 2011 21:00

Hay ! Har varit med Bästaste nea ! :D www.linneahillberg.blogg.se besök ! Hoppade studsmatta hela dan typ, åt thaimat, yummie ! ^w^ Chattat med lite underbara människor dåe, älskar er å det vet ni <33 Ska krypa ner i sängen o läsa en stund aa måst...

Av Elin (; - 19 mars 2011 11:43

Hej , detta får bli ett snabbt inlägg för jag ska iväg , berättar mer senare :P ...

Av Elin (; - 17 mars 2011 09:52

Jag tog lite sovmorgon idag nu när det e studie dag, för man kan ju inte direkt gå upp halv åtta på en extra ledig dag ! Ska prata lite me Nellie på skype o träna på ocarina, ja många undrar säker vad ocarina är så jag tänkte berätta ^^ Ocarina ä...

Av Elin (; - 16 mars 2011 22:26

Shu bree ! Nä men Halloj ! Detta får bli ett snabbt inlägg för jag e liite trött /; Studiedag imorgon gött som fasen typ lite chill å sånt , Natti Natti alla söta läsare.   Justeja !     Dagens humör: Trött    XD   Dagens låt : ...

Presentation


Hej! Jag är en glad och galen 12:årig tjej som driver denna bloggen ! Jag gilalr att hänga med kompisar, måla, datan och mycket mer.
Hoppas ni trivs!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards